linneaödberg

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av linnea ödberg - 8 oktober 2011 09:36

  Vet att jag inte har bloggat sen i måndags. Så jag berättar vad som har hänt de här dagarna nu. I tisdags så hade vi fotbolls sm med skolan men de behöver vi inte prata om.Både innan och efter skolan satt jsg och skrev över manuset till datorn. I onsags först skola som vanligt och efter skolan så fortsatte jag och skriva klart manuset till datorn. på kvällen hadde vi träning på norrporten. och så kollade vi på bronnär jag kom hem. och i torsdags hade vi halv studiedag så vi slutade tolv. Sen va jag med sophie en stund sen träning och teater. Ja och igår hade vi hel studiedag och då gjorde jag ingenting alls, va bara så trött så jag orkade typ inte göra nånting. Och nu idag är de DM final med 96 mot Alnö. puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards