linneaödberg

Alla inlägg under januari 2011

Av linnea ödberg - 31 januari 2011 22:10

Jag trodde inte att man kunde ha tråkigare idrott en dans men jag hade FEL! idag så hade vi idrottstrori, vi kollade på en film som hete isvett och fick något häfte åå de va hur tråkigt som helst! Sen som jag sa igår så hade vi sanska prov idag och de gick jätte bra!    Efter skolan så gick jag, Filippa, Kajsa, Elin och Sophie hem till Sophie haha vi lekte kurajumma med vink och minuten XD och såg på film sedan när alla hade gått hem så gjorde Sophie och jag halv åtta hos mej hihi

Av linnea ödberg - 30 januari 2011 17:33

Hej bloggen just nu så håller jag på att plugga spanska och SO som ni ser i rubirken har vi TRE prov den här veckan,inte kul! har spanska prov imorgon och SO prov på tisdag och sen har vi matte prov snart oxså. Men nu ska jag gå och äta se ya

Av linnea ödberg - 29 januari 2011 11:21

I natt har irma sovit här och idag ska vi åka till farmor för hon fyller 70 år idag. Kajsa Östman och Emma Sjöström fyller 14 år idag så grattis till er tjejer hoppas ni får en rigtigt bra dag älskar er <3 Men nu ska vi åka till farmor hejdå

Av linnea ödberg - 27 januari 2011 21:36

Orkade intte blogga igår för jag inte mådde så bra och gick hem från skolan igår. Mådde inte så bra imorse heller men nu känner jag mej mycket bättre och ska gå till skolan imorgon och på träningen se ya

Av linnea ödberg - 25 januari 2011 15:40

hejhej idag har jag de varit en ganska bra dag för den va inte så jobbig fast vi hade två jobbiga ämnen men vi fick iallafall spela plump på matten så de va ju bra. Efter de så har jag varit och kolla när Emma och Elin Sandin åkte skridskor, Elin var väldigt dukrig för att bara ha åkt tre gånger och Emma ja  Hejdå 

Av linnea ödberg - 23 januari 2011 08:35

Ha inte blogga på ett tag nu, jag vet men jag har inte haft tid. och jag har inte tid nu heller för nu ska jag på träning snart men de kanske kommer något senare herå

Av linnea ödberg - 19 januari 2011 17:11

Ne idag har de verkligen varit tråkigt!Fortsätt inte vara sjuk micka för då kommer min värld gå under, fast du bara varit sjuk en dag så sakna dej så! de märks verkligen när du är borta för de är ingen som skrattar och det är super tråkigt! Älskar dej Mickis<3


Av linnea ödberg - 18 januari 2011 22:21

Hejhej idag har vi fått veta vårt nya schema och vi kommer att sluta 11:45 på torsdagar love it!! och vi kommer ha hk och no varannan vecka (på torsdagar) så de veckorna vi har hk kommer vara extra bra herrå

Ovido - Quiz & Flashcards