linneaödberg

Alla inlägg under september 2011

Av linnea ödberg - 29 september 2011 18:13

Ledsen för att jag inte blogga igår men va så himla trött igår efter träningen ochh aa. Igår va bara en helt vanlig dag. Och idag så börjar teatern kommer bli jätte kul, hoppas att de kommer några nya:) en vet jag iaf och hoppas verkligen inga fler en den jag vet har slutat :(

Asså gud vad jag har saknat teatern, hehe är lite uppspelt nu för teater är en av de två bästa sakerna som finns(fotbolle e den andra). puss

Av linnea ödberg - 27 september 2011 21:12

Ops trodde att de va på tisdagar jag skulle skriva om drömresan men de va ju måndagar, men den här veckan blir de tisdag förlåt <3

Landet den här veckan är de land som jag älskar mest och de har jag gjort ett bra tag typ sen jag visste om att de fanns ;) Men platsen i landet har inte varit på listan så länge. Landet är de land som jag kommer att bo i om några år, om mina planer går som planerar ;) Och landet är ju då självklart USA



       

Hawaii :) Se bara hur underbart härligt de ser ut. Och sen att få simma med delfinerna skulle va en otrolig upplevelse. Eller vad tycker ni, skriv hjärna om era drömresor och vad som skulle göra de där lilla extra med resan :)

puss

Av linnea ödberg - 26 september 2011 21:36

Idag har jag inte gjort nått annat än de jag brukar göra, varit i skolan och på träning. Ja och nu sitter jag och kollar på hollywood fruar, asså hur dum kan man va asså gunilla är hur blåst som helst. Men jag missade ensam mamma söker :'( för de va nå fel på sänningen på vår tv på alla betalkanaler :( men jag ska se de och one tree hill när jag går och lägger mej för jag missade de igår för jag va i stugan. puss


Av linnea ödberg - 26 september 2011 21:36

Idag har jag inte gjort nått annat än de jag brukar göra, varit i skolan och på träning. Ja och nu sitter jag och kollar på hollywood fruar, asså hur dum kan man va asså gunilla är hur blåst som helst. Men jag missade ensam mamma söker :'( för de va nå fel på sänningen på vår tv på alla betalkanaler :( men jag ska se de och one tree hill när jag går och lägger mej för jag missade de igår för jag va i stugan. puss


Av linnea ödberg - 25 september 2011 21:37

har pluggat engelska hela helgen så jag har inte hunnit blogga och jag hinner igentligen inte nu heller för vi har engelska testet imorgon. Så jag bloggar imorgon. Men iaf idag så har jag vartit i stugan med mamma pappa och alva. Jag mamma och alva har jobbat i landet typ hela dan. aa men nu måste jag fortsätta plugga. puss

Av linnea ödberg - 23 september 2011 22:11

Idag har vi spelat in film på bilden, haha vår film blev typ sämst xD men de va ändå kul. Sen har dagen bara bjudit på tråkighetere, elr ja inte träningen så klart. Och nu är jag bara så trött på den där tråkiga dagen finns lixom inget att göra nu så jag ska ska legga mej i sängen  och kolla på film, de va de roligaste jag kunde komma på. puss


 

Av linnea ödberg - 22 september 2011 22:08

Idag har vi haft skolfoto. Hon tog tre kort och jag tror att de kommer bli de sista som kommer komma i skolkatalogen, men de känndes som dom två första blev bra men de sista kändes som de blev fulaste, men jag hoppas verkligen att de inte är så !

Annars har vi haft sv, ke och idrott. Sen har vi skirivit på teatern till åland eeh som vi har gjort typ varje ke lektion. puss

Av linnea ödberg - 22 september 2011 19:01

har inte blogga på ett tag nu för vår dator har fuckat upp sej så jag blogga från vår andra dtor nu men de är så jobbigt att blogga från den de är derför jag inte har gjort de förut. Men de verkar som dom kommer få ordning på de nu så jag bloggar mer och rigtigt sen i kväll . puss

Ovido - Quiz & Flashcards