linneaödberg

Alla inlägg under februari 2011

Av linnea ödberg - 28 februari 2011 22:12

Kajsa en härlig tjej, de är så kul när du blir arg på josé för du är den enda som gör de så öppet. Jag har kännt dej i snart två år nu men redan så har du en väldigt stor plats i mitt hjärta du är min bästa vän, utan dej ja jag vet faktist nte vad jag hade gjort. Skulle något hända dej kommer jag inte att klara mej jag älska dej Kajsa<3


    

Av linnea ödberg - 27 februari 2011 19:14

De finns nog ingen roligare person än du Sara du är alltid glad men helt klart galen. Sara du är snäll söt som sagt rigtigt galen, väldigt mogen för din ålder och otroligt charmig. man kan inte låta bli att älska dej underbara lilla Sara märta Johansson. De är tur att de finns en sån bra tjej som du och jag är otroligt glad att jag har just dej som vän<3

 

    

Av linnea ödberg - 26 februari 2011 16:54

nu har jag inte bloggat på länge igen men jag har haft ganska mycke att göra och så har jag varit sjuk. men nu har jag iallafall lite tid men sen så måste jag plugga manus så replikerna verklignen sitter till på onsdag då vai har manus släpp. Jag ska fortsätta med dagarna också men jag hinner inte de nu. Idag har de varit extra rep och de va jätte roligt som alltid på teatern!  Igår så hade jag tjej fest hoppas att ni hade kul tjejer <3 kanske kommer bilder på de jag fick om jag får tid för nu ska jag gå och plugga

Av linnea ödberg - 20 februari 2011 19:50

Brukar inte va med Axel så jag vet inte så mycket om henne men jag vet att hon är en fantastisk tjej super söt och grym på fotboll! fotblolls fakta hon har nr 20 är en av två 99:or i vårat lag.


  

Av linnea ödberg - 19 februari 2011 23:57

Nu har jag kommit hem från micka vi har haft de jätte kul med både gråt och skratt, jag vill också ha tjej fest eller vad man ska kalla de men vi har så litet så de kanske inte fugera så bra. Dag ett kommer imorgon har inte haft tid idag och jag orkar inte nu puss puss på er:)

Av linnea ödberg - 19 februari 2011 09:31

God morgon bloggen inatt har Hannes sovit här han va väldigt ledsen igår när han fick reda på att han skulle sova hos oss,  han är väldigt mammig och han har aldrig sovit borta utan mamma förut utom hos oss när han va jätte liten. Han är så söt när han säger att han alltid ska bo med mamma och att han inte vill bli mer än 5 år, Älska dej gubben<3


     


  

Av linnea ödberg - 18 februari 2011 21:31

Dag ett: Sofie Axelborn ♥

Dag två: Sara Johansson ♥

Dag tre: Kajsa Östman ♥

Dag fyra: Hanna Ekdahl ♥

Dag fem: Emma Sjöström ♥

Dag sex: Josefin Andersson ♥

Dag sju: Michaela Andersson ♥

Dag åtta: Sofia Göransson ♥

Dag nio: Sophie Eriksson ♥

Dag tio: Caroline Nordlander ♥

Dag elva: Anna Lundqvist ♥

Dag tolv: Hanna Wiklund ♥

Dag tretton: Jennifer Strömqvist ♥

Dag fjorton: Elin Rydberg ♥

Dag femton: Amanda Hamrin ♥

Dag sexton: Soziar Bamyr ♥

 

Av linnea ödberg - 18 februari 2011 21:19

Hej bloggen idag har jag varit hemma har mått illa hela veckan:( men jag hoppas att jag mår bra imorgon så jag kan åka till micka på hennes och kajsas ja vad man nu ska kalla de. nu sitter jag och kolla på let's dance ja annars gör jag inte så mycke och har inte gjort så mycke heller

Ovido - Quiz & Flashcards