linneaödberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av linnea ödberg - 29 augusti 2011 22:32

Har inte hunnit blogga i helgen för de har varit fotboll, mina syskon barn har varit hos oss och vi ar varit hos min moster + att igår va jag inte på blogg humör. Idag började vi med shemat så först på morgonen hade vi idrott eller ja vi hade idrotts genomgång för hösten typ, så då blev vi klar långt innan  lektionen skulle sluta så då fick vi ha engelskan på före lunch ochså så då fick vi sluta 11:20 :) Sen så har jag haft träning och inatt sover elin här och de gjprde hon igår med puss

Av linnea ödberg - 26 augusti 2011 22:15

Åå fatta va skönt att inte behöva gå upp halv åtta imorgon. Ja första skolveckan har vell varit bra, förutom att de va just SKOLA! Idag på rasterna har vi varit på stan, så ovanligt och sista rasten gick jag mickis och sofia på barista men vi hann typ inte så jag fick ta med min när vi gick. Sen så har jag varit på träning och de gick inte bra idag.  Ne asså jag är jätte trött jag har ju varit tvungen att kliva upp så tidigt hela veckan. Så nu ska jag se på one tree hill kom ju på att jag inte har sett avsnittet från i söndags. Puss

Av linnea ödberg - 25 augusti 2011 22:56

Idag som ni vet så har vi varit på balders och haft sammarbets övningar, va inte så jätte tråkigt. haha roligast va när vi kasta igenom dom små mellan repen, vi i vår grupp i LA stod på ena sigan och lyfte över dom till dom i montreol(stavning) som stod på andra sidan och de va en tjej som vill göra hela tiden så de va rebecca som vi samlade poäng med xD

Efter när vi hade slutat hade sofie och Sara kommit så då gick vi hem till mej för jag skulle hämta pengar och byta om. Sen åkte jag och sara hem till henne och micka å sofie till birsta. Vi va bare en snabbis hos sara så vi hann med nästa buss till birsta, men de va knappt, De va en snäll busschaför för när vi såg bussen fick vi kuta men han väntade. Sen gick vi i birsta tills mamma o pappa kom för jag skulle köpa fotbolls skor och de blev lite annat också. Å efter de gick vi å åt på de där bredvid donken. De blev ett långt inlägg idag ;) puss


Här kommer bilder på de jag köpte:


          

Snood Lindex 30:- rea tidigare 149:-

Tröja H&M 134:- medlems rabatt ordenarie 149:-

sock stay vita och svarta stadium 39:- förp

shinguaard stay stadium 59:-

Adidas väska stadium 349:- medlems pris ordenarie 449:-

Fotbollsskor team sportia 999:- rea ordenarie 1499:-


Av linnea ödberg - 24 augusti 2011 22:42

Håller vad jag lova, fast jag glömde nästan, men bara nästan. Aja träningen gick vell bra, ja du vet inte rigtigt vad jag ska säga.. eller jo imorgon har vi samarbetsövningar på norra och balders och sen kommer  Sara och sofie dit för jag ska på birsta med Sara och mickis ska dit med Sofie de känns som de va evigheter sen jag va på birsta sist. ja.. nä men jag har faktist inget att säga puss

Av linnea ödberg - 24 augusti 2011 15:32

Bloggar nu och lova att jag ska blogga efter min träning också eftersom jag inte blogg igår. Iaf igår så spelade vi match mot erikslund/torpshammar på hk-vallen och vi vann med 10-1, bra spelat tjejor. Och idag har jag varit i skolan, ååå gud vad jag hatar skolan!! Fast jag ålskar att vi har flyttat ner till stan för de känns inte ens som vi går i skolan när vi är på stan varje rast och ja de känns inte så bara, och de är rigtigt bra!:D puss

Av linnea ödberg - 22 augusti 2011 13:25

FÖRLÅT! har inte blogga på typ en vecka så förlåt igen,n e men de va ju sista veckan på sommarlovet:( Ja så nu äre skola igen då. Inte precis vad man har längtat till då men de va iaf kul att se nya skolan. Men allt va inte klart än så hoppas att de blir grymt när de är klart och hoppas att dom visa bra program på tv:esarna(hehe fint;)

 Igår va de iaf grymt hade jätte roligt på både selånger och biteline med värdens bästa lag älska er alla <3 Fast de va inte så kul att jag fick så ont i huvudet när jag åkte virvelvinden. Men de gick bra ända tills jag kom hem som tur va ajja puss

Av linnea ödberg - 15 augusti 2011 13:37

Grattis Sara, hoppas att du får de bäst idag. Älska dej min Sara Märta <3


    måste var med varandra nån dag! <3

Av linnea ödberg - 12 augusti 2011 15:30

Idag klev jag upp 07:20 jätte kul!  (Y) ne men jag skulle jobba på drakcupen, jag va match värd och till er som inte vet va de är så är de en som medelar vem som gjorde mål i vilket lag och i vilken match ;) Sen åkte micka jag och elin till selånger och kollade på Alnö SDFF´, Alnö vann med 5-1 tror jag. och om 10 minuter spelar heffners mot kramfors lycka till tjejer, har ingen skjuts så kan inte komma och kolla :( puss

Ovido - Quiz & Flashcards