linneaödberg

Alla inlägg under april 2011

Av linnea ödberg - 27 april 2011 23:05


Before


  


And after


    





Av linnea ödberg - 25 april 2011 20:52

Hejhej bloggläsare idag har jag spelat match(träningsmatch) mot timrå förlorade med 1-0 men vi gjorde en bra match, till vårt försvar så var de inte de timrå vi bruka möta då hade vi inte förlorat :D eller de va ju 97:orna men dom hade 96:or med också, som va duktiga. Annars idag har jag inte gjort så mkt´. Men igår när vi skulle åka till farmor, när pappa körde ut bilen ur garaget steg de vatten upp ur brunnen så då va pappa och staffan tvugna att kolla va de va och sen va de vell nån som spolade på toletten så då kom de dom spola n er upp ur brunnen i garaget fräscht va. Så då tog de en stund innan vi kom iväg, när vi hade åkt förbi timrå så ringde mamma och frågade om hennes plånbok va i bilen och de va den så då fick vi vända men sen komm vi iallafall fram. De va många poliser ut igår för fartkontrol vi så 11 polis bilat sammanlagt pvg dit och hem, de stod en precis vid korsningen nere vid oss som vi åkte förbi ett par gånger när vi vände så varje gång körde vi sakta när vi åkte förbi där och varje gång va de en ny bil som stod där och pratade med polisen, kanske inte så intesant att veta men jag hade inte något annat att säga .

Av linnea ödberg - 24 april 2011 09:17

hejhej, så tråkigt som jag hade igår hade nog ingen va helt ensam hela dan, jag gick inte ens ut i de otroligt fina vädret, satt bara inne och hade tråkigt. ongrar att jag inte följdetill stöde. Men är de inte underbart de är april och de är sommar värme ut, I SVERIGE! Ja hade inte så mkt att säga men idag ska jag inte sitta inne för idag ska jag åka till farmor.

Av linnea ödberg - 22 april 2011 13:20

Hejhej bloggen idag har jag haft tränings match mot härnösand och nu ska jag kanske åka ut till birsta,har inte rigtigt bestämt mej än. Igår så hade emma,jag och elin myskväll hemma hos mej :) först såg vi på tusen gånger starkare, den va jätte bra men de gick upp och ner väldigt mkt. sen såg vi på letters to juliet den  va också väldigt bra och de delar som emma såg tyckte hon att den va bra också men de va inte så mkt :p hon sov i kanske 50 min mitt i filmen, men de va ändå väldigt bra för nu har hon iallafall sovit hos mej. Men iallafall nu är de inte långt kvar till Umeå och jag längtar som mmh FN, bara en vecka kvar. <3

Av linnea ödberg - 18 april 2011 21:29

jag vet att de har varit dålig uppdatering nu dem´n senaste tiden men jag mår bara så jävla dåligt. Annars, hek´lgen har varit bra hade sista föreställningen i lördags och alla va grymma (som de alla andra gångerna) också ha´r vi haft tränings läger och tränings match lägret va jätte roligt och matchen med vi ann med 4-0 :D på torsdag kommer en av mina mostrar till oss, som ´jag inte har träffat på ett år och jag saknar henne jätte mkt. men nu orkar jag inte skriva nå med vi hörs

Av linnea ödberg - 12 april 2011 21:40

Hejhej den här veckan är klart den bästa på väldigt länge om man räknar bort lov då, vi slutar 13.45 hela veckan utom på onsdag och torsdag då slutar vi 11 halv 12:D dagen idag har varit jätte rolig micka hemma från sthm och då kan man inte sluta ha kul. Sofia, jag Och micka hade jätte roligt på rasten ellerhur då flickor :D men nu ska jag forsätta se på matchen Barcelona leder med 1-0 via Messi :D

Av linnea ödberg - 12 april 2011 21:40

Hejhej den här veckan är klart den bästa på väldigt länge om man räknar bort lov då, vi slutar 13.45 hela veckan utom på onsdag och torsdag då slutar vi 11 halv 12:D dagen idag har varit jätte rolig micka hemma från sthm och då kan man inte sluta ha kul. Sofia, jag Och micka hade jätte roligt på rasten ellerhur då flickor :D men nu ska jag forsätta se på matchen Barcelona leder med 1-0 via Messi :D

Av linnea ödberg - 9 april 2011 13:14

Idag har vi varit i birsta och köpt presenter till jocke och senare blir de tårta och massa annat gott plus att vi ska grilla för första gången i år :D sen så kommer Elin,Alva,Hannes och Camilla hit när vi ska fira jocke. Och ikväll så blir det prämiär fest kommer lite bilder senare från dagen vihörs

Ovido - Quiz & Flashcards