linneaödberg

Alla inlägg under mars 2011

Av linnea ödberg - 31 mars 2011 22:49

Årets idrottsgala 1000 gånger bättre än förra året, de va faktist roligt i år men roligast av all va at få Pontus Engblom autograf ,de va en förbättring att dom hade bjudit in tre gäster de va Pontus Engblom, Per Styf och en till som jag inte kommer ihåg vad han hette och en annan förbättring va att de fanns plats att dansa och att de inte bara va lärar bandet som sjung och jag måste bara säga att josephine jonsson jätte bra på att sjunga jag ryste när jag hörde henne.

Av linnea ödberg - 27 mars 2011 19:35

  


Vill bara att du ska veta vad du betyder för mej!<3

Emma Sandin utan dej är jag ingentig du betyder allt för mej även om jag säger och gör dumma saker så vet du att jag igentligen inte mena de. Vi bråkar ibland, men de gör ju alla men vi har alltid blivit sams, och jag hoppas att vi kan bli sams nu med, jag vill ha de som vi hade de förut när vi gjorde allt tillsammans när vi va med varandra nästan varje dag, men de fungerar inte just nu men oftare är vad de har varit de senaste månaderna. Du kommer alltid va min bästa vän oavsätt vad som händer kommer du alltid ha störst plats i mitt hjärta ingen annan är som du jag älskar dej du är som en syster för mej hoppas att du förstår vad jag menar och hoppas verkligen att du kan förlåta mej ! <3

Av linnea ödberg - 26 mars 2011 08:51

nu har de vait väldig dåligt med inlägg och så men jag ska försöka skärpa mej men de har varit mky annat nu också som fotboll teater skolan och stan/birsta så jag har inte hunnit idag ska jag köpa en ny bikini de är vell de ända som jag har planerat idag men vi får se hsl

Av linnea ödberg - 19 mars 2011 20:41

Hej alla blogg läsare idag har jag spelat cup första matchen va mot skidsjö-böle och vi van med 6-0 andra matchen va mot timrå och då vann vi med 2-1 och sista matchen va mot hänösand och då förlorade vi med 2-0 de va rigtigt dålig att vi förlorade, dom va ju inte precis bra. imorgon blire iallafall slutspel och jag hoppas att de kommer att gå bättre än som de gick mot härnösand

Av linnea ödberg - 19 mars 2011 08:07

Godmorgon blogg läsare känner mej rigtigt taggad för cupen nu har längtat sååå mkt till idag. Nu är de int långt kvar till sammling och jag hoppas att alla heffners tjejer har taggat igång för då kommer de här bli rigtigt bra, nu vinner vi tjejer! :D

Av linnea ödberg - 15 mars 2011 21:00

Sofia har man alltid lika kul med hon är rolig och ja du nån galnare person de finns nog inte med hon är en fin flicka som man kan vara sej skälv med och man kan lita på. Ja jag vet faktist inte vad jag ska säga mer, du betyder väldigt mkt för mej vännen <3


  

Av linnea ödberg - 13 mars 2011 22:12

hejhej bloggen idag har jag tränat, kände att de gick lite trögt med de här med blodvärdet. som jag sa igår så har vi varit hos min syrra de senaste söndagarna och de va vi idag med. å nu så är de slut med änu ett härligt lov, och jag längtar verkligen till påsklovet nu! men de är pga många saker, självklart för att de är lov men sen så är de ju nordic topp 12 då och så ska linnea bli blond igen då :D

Av linnea ödberg - 12 mars 2011 22:49

Hejhej bloggen va några dagar sen nu igen men nu kommer de ett litet inlägg här iallafall. Idag har jag varit på bio med mamma och lilla elvis och så har vi varit hos dom asså hos min syrra och hennes barn, vi har varit hos dom på söndagar i flera veckor nu vet inte varför de har bara blivit så men nu va vi hoss dom på en lördag, och åt och kolla på melodifestivalen. mamma pappa och syrran hejade på the moniker men som tur va så vann han inte för som vanligt har alltid jag rätt och eric saade vann :D ja men nu ska jag gå och lägga mj har träning imorgon 9:15 go natt

Ovido - Quiz & Flashcards